Товар, придбаний у нас, можна повернути протягом 14 днів від дати отримання.

Якщо замовлені товари Вам не підійшли, ви можете обміняти їх на інший розмір або іншу модель. Якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, Вам буде повернута вартість товарів.

Так само Ви можете залишити гроші на рахунку магазину, щоб скористатися засобами для оплати, необхідно вказати це в коментарі до замовлення.

Умови обміну та повернення якісного товару

- необхідно на електронну пошту магазину повідомити про повернення, із зазначенням причини повернення;
- товари, що повертаються, повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бірки, фабричну упаковку, не мати слідів використання і носіння і т.д.);
- в разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!

Витрати на доставку

У разі обміну або повернення товару, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають тільки вартість товару за мінусом доставки товару якщо вона здійснювалася магазином.

Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнтові повертають повну вартість замовлення, магазин оплачує зворотню пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:

- відправлений не той твар;
- відправлений не той розмір, що зазначений в замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорного Вам відправили червоний). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
- надіслана явно бракована модель.

Порядок оформлення обміну

1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки надішліть товар, який не підійшов, по одному із зазначених вище адрес.
2. Виберіть в каталозі товари, які слід вислати на заміну, і оформіть нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (прізвище, Логін на сайті), а також на який товар потрібно зробити обмін. Це не обов'язково, але допомагає прискорити процес обміну.
3. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.

Магазин не резервує товари на обмін.

Якщо виникли питання, телефонуйте за одним із вказаних на сторінці «Контакты» телефонних номерів. Оператори нададуть інформацію, що цікавить Вас в телефонному режимі

Порядок повернення коштів

1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, надішліть товар, який не підійшов, по одному із зазначених вище адрес.

2. У листі про повернення товару вкажіть, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з номерів зі сторінки «Контакти» щоб обговорити порядок повернення грошових коштів з оператором.

3. Гроші будуть повернуті в найближчу п'ятницю, від дня отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення здійснюється поштовим переказом, або перекладом на картку бодь-якого банку, на Ваш вибір, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Адреса для повернення

 

для перевізника «Нова пошта» вкажіть адресу: м Вишневе, склад Нової Пошти №1. Одержувача уточніть у менеджера по телефону 068-948-77-91

 

Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки на пошті:

- повернення грошей або обмін на інший товар, проводиться лише після того, як замовлення повернуто в магазин;
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
- при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Номер товарно-транспортної накладної, який ви отримаєте на пошті після того як вишлите посилку з поверненням, повідомте нам.